Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej posiada Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Należy pamiętać, że w celu złożenia wniosku do Komendy Powiatowej Policji w Rawie Mazowieckiej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
1) Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Policji w Rawie Mazowieckiej:
a) Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
b) Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres rzecznik@rawa-mazowiecka.ld.policja.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.w/w.
2) Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
Akceptowalne formaty załączników to:
a)DOC, RTF
b)ODS, ODT
c)XLS
d)CSV
e)TXT
f)JPG
g)PDF
h)ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone